detaliere job

Coordonează, organizează și verifică activitatea de execuție în șantier, răspunde de respectarea tehnologiei de execuție și a calității lucrătorilor. De asemenea, este un bun manager de lucrări și de echipe.

Descrierea postului
:

- Înțelege detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție,
- Planifică și organizează execuția lucrărilor, verifică realizarea lucrărilor cu respectarea ordinii de execuție stabilită, stadiul lucrărilor și încadrarea în termenele de execuție,
- Planifică, urmărește și coordonează activitatea din șantier a subcontractorilor,
- Coordonează și supervizează activitățile din cadrul șantierului privind controlul calității și pregătirea/instruirea echipelor din subordine,
- Răspunde de respectarea riguroasă a tehnologiilor și a siguranței în execuție,
- Identificarea neconcordanțelor între proiect și situația reală din șantier,
- Participă la soluționarea neclarităților apărute pe timpul execuției ce sunt în sfera de competență a executantului,
- Întocmește documentația de calitate aferentă lucrărilor executate (Cartea Tehnica a construcției),
- Întocmește necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane și urmărește încadrarea costurilor în bugetul alocat,      
- Întocmește rapoarte de lucru și verifică/realizează situații de lucrări.

Profilul candidatului:

- Experiență de minim 5 ani dobândită într-o funcție similară în domeniul construcțiilor,
- Studii superioare în domeniul construcțiilor (UTC sau Instalații),        
- Cunoștințe solide în domeniul construcțiilor (metode, tehnologii),        
- Experiență în management de echipe de muncitori,
- Capacitatea de a înțelege detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție,
- Abilitați de organizare și planificare a lucrărilor din șantier,
- Abilitați de comunicare și relaționare cu beneficiarii, autoritățile statului, subcontractanți, furnizori,
- Capacitatea de a oferi soluții tehnico-economice viabile,
- Cunoștințele sau experiența de management de proiect constituie un avantaj,
- Capacitatea de a identifica riscurile și problemele tehnice.
- Cunoștințe de utilizare a programelor: Pachet Office, Microsoft Project, Autocad,
- Disponibil pentru activitate ce se desfășoară la birou precum și deplasări în șantiere. 

Dacă profilul tău e potrivit acestui post, trimite-ne aplicația ta (CV +scrisoare de intentie) la cariere@saidel.ro