detaliere job

Candidații trebuie fie cunoscători ai procesului de ofertare, incluzând înțelegerea planurilor tehnice. Experiența pe ofertare și decontare / urmărire de contract reprezintă avantaj.

Descrierea postului

- Analiza documentației de ofertare,
- Verificarea listei de cantități,
- Întocmirea / Coordonarea întocmirii listei de cantități în cazul în care aceasta lipsește din documentația de ofertare,
- Cereri de oferta pe piața locală pentru materiale, manoperă și echipamente,
- Găsirea subcontractorilor potriviți din zona proiectului,
- Întocmirea / Coordonarea cererilor de ofertă către subcontractorii selectați,
- Studierea ofertelor primite,
- Întocmirea / Coordonarea comparativelor de oferte primite,
- Preluarea cotațiilor pentru estimare (ofertele de preț),
- Întocmirea / Coordonarea analizelor de preț in Excel și compararea cu ofertele primite,
- Completarea formularelor necesare participării la licitații conform instrucțiunilor de completare,
- Pregătirea documentației pentru licitații în termenele solicitate.

Profilul candidatului

- Experiență de minim 3 ani dobândită într-o funcție similară în domeniul construcțiilor,
- Studii inginerești (de preferat in domeniul construcțiilor),
- Capacitatea de a înțelege detalii de proiectare și documentație tehnică, cu detalii de executie,
- Foarte bune abilitați de comunicare și relaționare,
- Capacitatea de a identifica riscuri și probleme tehnice
- Cunoștințe de utilizare a programelor: Pachet Office (Excel, Word), AutoCAD,
- Limba engleza nivel mediu (nivel avansat reprezintă un avantaj).



Dacă profilul tău e potrivit acestui post, trimite-ne aplicația ta (CV +scrisoare de intentie) la
cariere@saidel.ro